Toate proiectele presupun implementare, fie ca sunt pentru obtinerea de finantari bancare, fie de fonduri nerambursabile.
Organizarea de selectii de oferte
Achizitiile in cadrul majoritatii proiectelor cu fonduri se fac cu respectarea unor proceduri de selectie, fie ca vorbim de achizitii directe, fie de proceduri simplificate sau licitatii. Se intocmeste un caiet de sarcini, se publica, se numeste un comitet de selectie, se evalueaza ofertele, se notifica participantii si abia apoi se semneaza contractul de achizitie. Noi ne ocupam de toate aceste proceduri.

Supraveghere achizitii si plati
Dupa procedura de selectie, trebuie facuta achizitia propriu-zisa. Trebuie atentie la documentele solicitate in cadrul achizitiei, intocmite procese-verbale de receptie si punere in functiune, verificarea seriilor echipamentelor si asa mai departe.
Rapoarte, cereri, rambursari
In cadrul fiecarui proiect avem rapoarte intermediare si finale precum si cereri de rambursare. Rapoartele de progres sunt trimestriale iar cererile sunt cele mai importante, pentru ca se solicita rambursarea sumelor cheltuite pe achizitii.